Hål i örnonen, äntligen !

Hej alla mina fina!
Idag äntligen säger jag bara, har jag fått mina hål i öronen :D
Klart det kändes, men jag trodde seriöst att det skulle göra ondare än vad det gjorde..
Så skönt att äntligen ha det gjort ! Längtar bara tills jag får sätta i andra örhängen, man tröttnar lätt på dom här
putte-fnask örhängena, men man måste ha dom i 6-8 veckor, annars växer hålen lätt igen..
Jag är expert på att byta samtals ämne helt random, but I Have Too.
Jag HATAR svartsjukan, jag lider av den hela tiden alltså! Jag blir svartsjuk på minsta lilla plutte grej!
Det är så iriterande! Akta er så jag inte smittar er!
Imorgon ska jag iallafall vara med finaste Josefine, blev inget idag så vi kör imorgon istället!
Hon ska höra av sig när hon har kommit hem till sin mamma så ska jag dra ner dit dårå.
Blir nog nåt inlägg innnan dess imorgon!

(världens bästa kamera)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!