Jag saknar er !

Tjooh!
Vaknade imorse typ halvtio, sen dess  har jag väl mest fixat lite här på bloggen.
Nånstans vid 4 så ska jag & syrran åka tåg till falun, Hanna hade fått fel julklappar typ, så vi ska väll byta dom.
Jag saknar mina 10 små päron! Minna, Frida, Bianca, Ronja, Josefine, Alicia, Tinni, Malin, Aya & Nellie !
Ni är mina 7D flickor, jag saknar er så sjukt mycket! Även om jag bara har haft jullov i en vecka nu, så känns det som en evighet! Jag vill inte ha jullov längre, jag vill tillbaka till skolan och träffa mina hjärtan!
Ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mig allihopa! Jag saknar er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!