Kupolen

Idag vaknade jag med alicia vid min sida, och vi hann inte göra så mycket innan vi drog till kupolen med alicias mamma.
Jag köpte inte så mycket, ett par lila jeans från Gina, en björn borg deodorant & en sak man rullar under ögonen
för att få bort mörka ringar, (trodde jag) -.- det visade sig vara en parfym tydligen..? asså den stank, den luktade jord ;(
sen blev det för mig att ta bussen hem till Ludviki, det tog typ en timme att åka från Borlänge, för bussen stannade typ 100 andra ställen i borlänge, men det var skönt & bara sitta på en buss ett tag också ;)
just nu sitter jag bara här & chillar med nya datorn och skön musik i öronen!
lila colour- jeans från Ginatricot




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!