2011

Tjennnnna alla läsare !
2011 börjar närma sig sitt slut, detta år har varit.. helt skruvat!
Det som är så sjukt hemskt var ju det som hände i Norge på Utöja..♥
Anders Behring Breivik sköt ihjäl 77 personer eller om det var fler :o
Han tog livet av flera unga mäniskor, och förstörde för deras familjer som förlorade något värdefullt!
och allt skit i Libyen med Muammar Gadaffi (stav) fast som tur är så är han död nu!
Lasse Brandeby, Stefan Liv & Amy Winehouse var några av dom kändisar som dog under 2011..
Men det som har varit bra under 2011, ja det är så mycket!
Jag hade ett awesome sommarlov med höga förväntningar inför 7an.
Och sen hade jag turen och hamna i världens underbaraste klass med helt underbara mäniskor!
Jag har fått så många nya vänner och fått se hur många det är som verkligen bryr sig om mig !
I mina ögon har 2011 varit ett år som har varit åt båda hållen, det har varit det bästa året i mitt liv, samtidigt som all denna våld har varit sämst !
Men detta är ett år jag kommer minnas och jag aldrig glömmer!
2011 in our hearts ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!