Alicia är i Grekland nu

Nu är Alicia i Greece, tänk va skönt för henne!
Jag säger bara nu till er Bianca och Minna, jag älskar er världens bästa vänner vad fasen skulle jag göra utan er!?
Jag har lånat en massa saker av Alicia, jag har lånat hennes sjal, tröjor, nagellack och en parfym.
Kommer använda det under veckan. Idag har jag varit hos Anton, vi har sett på Beck "I Guds Ord" och på
Jägarna 2. Jag säger bara att Jägarna var fasen en av dom bästa filmer jag har sett! Sjukt bra verkligen, jag rekomenderar den starkt!!
världens bästa vänner, utan er går fan inte att leva!



Kommentarer
Postat av: minnanas

detsamma min fina! utan er vore jag INGET, älskar er oerhört mycket! pusssss <3

2012-04-23 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!