Västerås

Idag bär det av till Västerås med Erika, tänker köpa lite crazy och färgglada kläder!
Jag känner att det är mitt nya jag, jag trivs verkligen i det!
Igår la jag upp en outfitbild, och den där slingan jag hade i håret är köpt på Glitter, inte så jätte dyr så
fler sånna ska jag köpa idag! Faktiskt så är den slingan jag hade igår inte min utan min lillasysters, för att jag
skulle få låna den så fick jag muta lite med godis ;)
Men det är verkligen värt det! Jag ska köpa några sånna idag, och födelsedags pressent till Alicia som har fyllt 14 när hon har avrit i Grekland!
Lägger upp bilder på det senare idag!
Ha en grym dag!
imorgon kommer bästisfestis hem, då jäklar ska hon få paket!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!