ÄNTLIGEN I TID !

Godmorgon alla busungar!
Vaknade idag tjugo i sex, och nu har jag fått igång min plattång så nu har jag iaf plattat håret, fixat mig osv,
Men jag vet inte vad jag ska ha på mig idag, så det är fortfarande ett litet problem.. Men det löser jag snart..
Jaha, idag har vi engelska prov.. OMG ! Hoppas det går som jag vill att det ska gå nu, BRA !
Men det tror jag väl. Nu ska jag fortsätta leta kläder, ha det bra idag! Önska mig lycka till på provet..
Inte bästa bilden men det är jag Minnis & Tinni I ishallen !



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin bild :)

2012-02-02 @ 15:58:03
URL: http://hannaolenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!