DATORN I KNÄT !

Tjenuus!
Ligger här i sängen med datorn i knät och chillar.
Kom hem från teatern för ett tag sen.. njaa det var väl okej..
Idag har vi haft SO PROV.. man kan ju alltid hoppas att det gick bra!
Efter skolan gick jag, minna, bianca och alicia hem till alicia och tränade på zumban och gick igenom allt eftersom vi ska ha en idrottslektion imorgon med alla danser.. Ja, jag är faktist lite nervös? Men det hör till!
Imorgon efter skolan sticker nog jag och alicia hem hit först och packar. Se drar vi till alicia och packar hennes saker. Sen drar vi hem till bianca och träffar också minna och sover där!
Kommer bli en riktig girl's night!! Och så klart så kommer massor med bilder sen!!
Ohjaa!!
Ni är mina ljus när det är mörkt, jag älskar er!!



Kommentarer
Postat av: Louice Lindberg

Går det någon på din teater som heter Vera Lewerentz? <3 :)

2012-02-11 @ 08:28:38
URL: http://lolliss.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!