FALUN NÄSTA

Ja om ungefär en halvtimme lär jag dra mig ner till järnvägen.
Där ska jag möta Minna och Bianca för att sedan hoppa på tåget direkt mot Falun!
Vi kommer hem ungefär halv tio så imorgon får vi sovmorgon, men jag tror jag hoppar över den och sparar den tills en annan dag. För vi har brytdag imorgon, så om jag har sovmorogn så missar jag det "roliga" och kommer tillbaka till skolan till det tråkiga.. Men vi får se..
Idag iallafall har vi haft friluftsdag,det va awesome!
I början åkte vi lite skridskor och sen satt vi inne i omklädningsrummet och chillade coh fikade såklart!!
Sen åkte jag och alicia med en sån där grej man har när man inte kan åka, sen "spelade" vi bandy/hockey med Ali,Musse, Behnam coh några från femman. Eller vi typ bara åkte omkring och failade skulle man kunna säga ;)
Men killarna va grymma på bandy eller hockey eller va det va ;)
LYCKAD DAG.SE
Tycker ni att jag ska ha en videoblogg?
Funderar på det, så får se om det kommer upp nån snart ;)
ha det bäst!
Lite bilder från idag:
egokajsa slår till igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!