gästbloggning

hejhej alla kajsas läsare!!
Alicia här, jag kommer gästblogga här åt Kajsa tills på söndag eftersom hon ska vara borta :)
kolla in min blogg www.aliiciahillerstrom.blogg.se




jag & Kajsa har vart kompisar sen ettan men vi blev riktigt tighta i fyran och har hållt ihop sen dess. Kajsa är den kompis som jag känner bäst och om någonting är fel är hon den första jag pratar med. Kajsa är en underbar vän som går att lita upp till 110% Hon är en jätteglad och sprallig tjej som älskar att skratta och gör det väldigt regelbundet!
Kajsa är kortfattat en av mina absolut bästa vänner, och hon är bäst på alla sätt!
jag älskar dig!♥


världens bästa♥




Kommentarer
Postat av: kommenterar min egen blogg

aw alicia, detsamma! du vet att du är min bästa vän, jag älskar dig!!!!<3

2012-03-04 @ 19:41:56
URL: http://mylifeaskajsaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!