HEJ MINA FINA LÄSARE!

Jaha, jag kom nyss hem från en underbar girl's night med mina flickor!!
Har haft det super bäst!!
Först så bjöd bianca oss på middag, vi fick majssoppa till förrätt - och den var hur jäkla god som helst!
det rekomenderar jag verkligen!
Sen fick vi kyckling, med ris, fetaostsallad och en sojasås! - utan att överdriva så kan jag säga att det var den godaste kyckligen jag har ätit i hela mitt liv!!!!!!!!!
Och det bästa av allt är ju alltid efterrätten, hallonpaj med vaniljsås!! - himmelskt gott bianca!!!
Jag vet att jag skulle ladda upp bilder, men kameran hade inget batteri och mina mobilbilder suger!
Så det kommer upp bilder på biancas blogg från kvällen så kika där ;)
Ni får ha det bäst! Nu ska jag snart fixa klart hkk läxan!
jag älskar er alla! ski, moco och mono!!
Ha det bäst!!
i mitt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!