HOME SWEET HOME !

Shohej (aliciastyle)
Kom nyss hem från sörvik, har varit där med Kristin hela dagen typ.
Nu ska jag städa klart mitt rum och lyssnar lite på musik !
Ikväll blir det Premiär på Melodifestivalen 2012, och min älskade Banan är med!
Nu hejar vi på Sean Banan allihopa!
Ska bara ta det chill nu när jag kan (förutom att städa rummet) men imorgon vet jag faktist inte vad jag ska göra.
Ska höra av mig till Minna och Bianca och se om dom kan träffas, för nu är lischan på birka hela helgen, fast imorgon när hon kommer hem så kommer hon hit och slaggar!
Om ni inte har något annat för er så får ni jätte gärna kommentera!
Åh jag blir så glad när ajg får kommentarer!
Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: kär kille

Roligt roligt! :D SEAN BANAN! & DEAD BY APRIL! :D

2012-02-04 @ 20:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!