IDAG HAR DET HÄNT MYCKET

Tjenis!
Ja som sagt massor har hänt idag, och nu låter det som om allt är negativt?
Nej ni kan va lugna det är det inte, men minna & bianca? Ni vet vad jag snackar om här?
Tur att vi har varandra just nu!
Men jag har haft samtal.. okejdå, så farligt va det inte, dom sa bara att jag skulle satsa mer och prata mindre!;)
Idag ska jag bara chilla asså! Gud va skönt, inga läxor, eller jo? men dom gör jag sen! ;)
Och bara sitta framför tv'n i myskläder och kika på Rena Rama Rolf! Det är livet!



Kommentarer
Postat av: bianca

jag har sån tur att jag har dig bästisfästis , älskar dig♥

2012-02-03 @ 19:58:01
URL: http://biancasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!