JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER

Hejhejhallååå!
Åh mina vänner är dom bästa i helahela världen!
Ingen kan någon sin ta deras plats! Jag är så tacksam!!

Idag har vi haft engelska prov.. hmm? det mesta gick bra men va fasen är ett genitiv??
Håå, inget som jag har tränat på iallafall..
Ska snart dra på teater.. -.- orkar inte nu, har just fått tillbaka känseln i mina ben..
Men senare ikväll blir det matte läxan, äta och kika på biggest loser, ohja!
Men nu hinner jag inte blogga nå mer tyvärr, men jag bloggar mer när ajg kommer hem!



Kommentarer
Postat av: Hanna

mmmm , Glass :P

2012-04-17 @ 07:50:28
URL: http://hannaolenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!