TACK SÅ SJUKT MYCKET TILL ER SOM KOMMENTERAR!!!!!!!!!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
Tack till alla er som läser min blogg! Och ett extra tack till er som kommenterar!
Det är så himla roligt att få kommentarer!!! Verkiligen!!!!!!!!
Dagen har varit bra, vi hade SO idag och som ni vet är jag, minna, bianca med i miljögruppen..
Vi kollade på en trök film, asså vi höll på att somna!!
Sedan efter skolan, drog minna på spanska coh jag, bianca och alicia gick hem till bianca och hämtade zumba kläder till henne. Sen gick vi hem till mig och gjorde smoothie!!! :P
Himla gott!

Lätt yoghurt
Blåbär
Äppelmos
Äppelbitar
Hallon yoghurt
Päronyoghurt
Vaniljsocker
Den blev faktist jätte jätte god, och ganska nyttig eftersom vi inte hade socker i, utan bara vaniljsocker!
Prova gärna hemma ni med, i like it, and i think you like it too!
Sen gick vi på zumba och körde hårt, tränade danserna inför fredagens lektion..
Hihi ni får ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!