LANDET HERE I COME

Kom hem typ kvart över elva igår, blev inge bloggning då för jag var för trött!
Hade dansat typ hela kvällen, ibörjan tänkte vi alla tre typ, va fan är det här för disco?
För ibörjan var det bara vi och typ en till, men sen så kom det fler och fler och jäklar vad vi dansade i slutet!!
Så det blev ju mycket roligare i slutet!!
Inga intressanta bilder blev det heller, för min mobil dampade..
Men jaja, förresten idag så ska jag och lilla familjen först till falun för mama ska klippa sig, sen drar vi vidare ut på landet till stugan och träffar mina små kusiner!!
Sen på lördag eftermiddag eller var det va så drar vi vidare upp mot huvudstaden, och om jag köper nåt nytt där så laddar jag upp det här. Blir därför borta resten av lovet nu, ska njuta av viloheten ;)
Kommer därför bli super dålig uppdatering, men jag kanske frågar alicia om hon kan gästblogga eller nåt ;)
Ja, nu ska jag packa, ha det bäst alla fina!!



Kommentarer
Postat av: minni pinni tihi

ha det så bra min fina! <3

2012-02-29 @ 18:58:58
URL: http://minnasalinass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!