ZUMBA BRUDAR

Var på zumbam ed bianca och alicia för en timme sen, minna hann inte :(
Men jag mötte bianca vid järnvägen typ, och sen så gick vi till zumban.
Idag på spanskan så var det Karros sista dag innan hon slutade :(
Kommer sakna henne, vi hade redovisning av våra fakta "afficher". Jag och Evelina hade gjort om Shakira.
Redovisningen gick bra, sen hade alicia och andra Evelina gjort om zumba, så jag och lisch fick dansa för klassen!
Det gick awesome!!!
Men nu ska jag ner och ta en dusch, sen ska jag plocka ihop tills imorogn och sen kika på tv!
Ha det så bra bästa läsare!!

That hug you gave me today, that hug made my day - I love you ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!