ABB Brinner..

Hej alla söta bloggläsare!
Ni är säkert lika chockade som jag är.
Tack vare facebook så fick jag reda på att det brann eller nåt på ABB.
Och det gjorde det, röken är jätte svart och syns ända upp hit till högberget.. :/
Men jag hoppas att dom lyckas släcka branden snart och att ingen har dött eller blivit skadad!
Så skänker en tanke till alla på ABB♥

Dagen: Idag hade vi först samling i klassrummet, och bytte platser.
Jag fick sitta bredvid Nellie ! :D
Sen hade vi NO, och fixade med kemi böcker och läste lite i dom, och grejsade..
Sedan hade skol IF fixat nån grej så att man fick välja tipspromenad, dans, lekar eller fotbolls turnéring.
Jag valde först fotboll, men sen ändrade jag till dans..
Ångrar mig lite nu i efterhand, skulle ha vrit roligt med fotboll om jag hade varit 100 gånger bättre ;)
Men 7D vann iallafall fotbolls turnéringen, så himla stolt man kan vara över sina underbara vänner som går och
vinner! :D

Tror inte att jag kommer bli frisk från min svartsjuka.. :'(
Ha det super bra resten av dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!