Ändrade planer..

Godmorgon alla mina änglar!
Nu har det blivit lite ändrade planer, eller det blev det igår..
Blev inget att sova hos alicia så jag sov hemma istället. Idag klockan 3 kommer minna och bianca hit och bastar och har spa med mig! Sedan ska vi typ fixa, fixa och fixa oss! Tills vi ska gå och äta
middag och sen så går vi på nå Disco! Haha det var så jäkla länge sen asså, typ sen 5an!
Så vi ska väl testa.. Men nu ska jag typ gå ner och äta lite frulle, sen ska jag fixa det mysigt där nere och
baka en kladdkaka! :P
Men ni får väl ha det så bra idag, för det kan man verkligen säga att jag kommer ha!
Ciao♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!