avslutar frågestunden nu istället..

Hej alla fina läsare!
Har inte fått så många kommentarer, så jag avslutar nu istället..

Anonym om Frågestund!:
Gillar du nån speciell kille? :)

Svar: Det vet man aldrig.. ;)

anonym om Frågestund!:
1 Vilka bloggar läser du? - dom jag läser oftast är biancas, jossansminnasalicias,

2 Favorit artist? - dom flesta men mest AKON !

3 Fotboll / Bandy -? - Båda är fett najs, men jag är inte speciellt bra på nån av dom.. :/

4 Vad är det värsta du vet? - allt som är dåligt :P

5 favorit Godis? - surisar & choklad!
6 Vilka personer betyder mest i ditt liv? - Mamma, pappa, Hanna och alla mina underbara vänner!

7 Favorit land? - USA !

8 vad är det bästa som hänt dig? - när jag började 7an ! allt förändrades, allt blev så mycket bättre!

9 Vad är det värsta som hänt dig? - när jag blev "bort tappad"

10 Dator/Mobil?- får man välja båda? :P

11 Om du kunde ändra på nåt i världen, vad skulle det va? - hjälpa alla barn i afrikas horn!

12 Liseberg/Grönalund - Liseberg!

13 Bästa vänner? - ALLA men dom jag är med mest är mina 7D tjejer & erika :P

14 favorit band/grupp? - Hot Chelle Rae !

15 Favorit mat? - KEEBAAAB !

16 Vilket sorts smink använder du? -mascara, concealer, fondation (ibland) eye-liner

17 Favorit ämne?- bild, hemkunskap, musik, slöjd !

18 Godaste parfym du luktat på? -Bruno Banani's, Björn Borg "Foxy Red"

19 vilken parfym använder du? -Christina Aguilera "By Night"

20 Bästa smink märke? -Maybelline New York, LÓreal Paris,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!