BedTimeSoon

Hej alla trötta! Jag är iaf en av dom, vaknade tjugo över sex..:/
Men jag ska iaf läsa genom teater replikerna lite..
Imorgon blir det upp tidigt, mycket behöver fixas ;)
Jag har iaf varit på zumban med lischan, gick awesome!
Nya låtar, nya danser! Fast några var gamla men det är bra!
Jag köpte inte bara godis på dollar ("även om man kan tro det")
Men jag köpte en liten flaska nivea glansspray, som gör håret glansigt och även luktar gott!
Även ett par blåa örhängen (ringar) och massa hårspännen, och en söt lampa :P
Jag måste ha lås nuförtiden asså, annars kommer jag bli bestulen på allt mitt godis! :/
Men jag håller ögonen öppna, (jag kommer säkert få knipsa lås!)
Men jag ska försöka att inte göra det!

Heheh ha en gónatt iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!