borde jag nånsin förlåta..?

Hejsan alla fina!
Dagen har väl varit okej.. fick typ 50 minuters rast på SO'n idag för att Hasse skulle på nått möte (y)
Sen hade vi bild.. OMG! Jag lyckas alltid prata för mycket och får stanna kvar och prata med läraren..
Håå, sen hade vi lite engelska men jag & Nellie asgarva och snacka minnen!
Snart ska jag gå ner på teatern.. -.- Orkar inte egentligen, men jaja jag går..
Ska nog göra nån macka innan. Men imorgon har vi brytdag och slutar tidigt (a)
Tror att jag och B-rudarna ska äta nånstans ;)
Men vi får väl se, hejdå!



Kommentarer
Postat av: bianca

guud vilka fula ben jag har :o <3

2012-01-26 @ 20:54:47
URL: http://biancasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!