Dagens inlägg..

Hejsan allihopa!
Hann inte blogga nåt imorse, så bloggar nu då..
Vaknade imorse som vanligt, fixade mig och drog ner till alicia.
Som tur va fick jag lite frulle där :P
Sedan i skolan hade vi vanliga ämnena, engelska, spanska, NO och samling i aulan.
Typ elevensval grej med vad som fanns och välja mellan :P
Ska fundera ut nåt bra jag ska välja, jag vet inte riktigt än :P
Sedan var jag med alicia, och vi snackade killar och lite annat :P
Sen drog vi oss mot lorensberga hallen och körde lite zumba!
Så himla kul! Älskar zumba! speciellt det nya programmet!
kopierat från alicias blogg , men jag tyckte vi va så söta minna!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!