Don't matter - Akon

Hejhej allihopa!
Sitter här med my lovely Akon booi i öroenen, asså jag är inne i en akon- period nu!
Akon är typ det ända jag lyssnar på. Är det bara jag som tycker att han är redigt snygg? :D
Nu på eftermiddagen har jag tagit en promenad med syrran & hennes kompis på elljusspåret.
Sen typ när jag kom hem har jag dansat lite, och tittat på twilight new moon!
Så himmla bra, och Robert Pattinsson är ju as snygg!!
Längtar bara till twilight breaking dawn part 2 släpps på bio!
Då jäklar ska jag se den asså!
En vecka kvar av lovet, har gått riktigt långsamt tycker jag!
Längar efter att träffa alla igen!
Ska inte uppehålla er mer, kram!
suddig bild, men det är iaf jag och bianca från tjejkvällen med minna & alicia :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!