FAMILJEN ANNORLUNDA

Hej alla mina älsklingsläsare!
Kikar på Familjen Annorlunda, fast nu är det paus.. men aja värt att se!
Tror jag står över att klippa lugg, kanske gör det till hösten vi får se.. men jag ska spara ut håret!
Om jag skulle klippa den på sommaren skulle min panna inte bli brun, utan den skulle va vit..?
hhmm? Men jaja, dagen har varit bra! Vi bakade bröd på hkk, det gick bra!
Men Johan och Nellie var sjuka så det blev ju inte samma som förut, men det gick bra ändå!
Vi får väl hoppas att dom kommer imorgon!
Jag och Minna bjuur på lite bus-bilder!
Mina älski's! Jag älskar er!



Kommentarer
Postat av: Alicia

Fy, du måste verkligen ta bort bilderna på mig!!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡

2012-01-31 @ 15:24:04
URL: http://aliiciaaaduvet.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Men alla ser ju "normala" ut, + att du ser fin ut! som vanligt! <3

2012-01-31 @ 16:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!