Godmorgon!

Nu blir det tidiga inlägg men aja, idag ska jag träffa bianca och ta en skön powerwalk!
Sen funderade vi på att ha fotodag, eller nåt annat det får vi se.
Men huvudsaken är att jag får träffa henne!
Mm, nu är det näst sista dagen på lovet. Det är faktist ganska skönt!
För i längden blir det tråkigt att va borta så länge, för jag saknar allt & alla !
Nu ska jag inte äta nå mer godis på ett tag nu, ska börja träna sen igen
så jag får en bra kropp till sommar'n ;)
Men ska jag ner & ta lite frulle, hejdå :P
titta, se på bilden! Jag älskar den här bilden asså, så sjuuukt söt är hon min sockertopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!