Godmorgon, 2012 !

Godmogron allihopa!
Aa, jag är ju inte sådär jätte duktig på att sova länge.. jag gick & la mig typ 1.00 igår, orka inte va vaken längre..
men det går inte att sova länge för mig asså, det har det aldrig gjort.. ;)
Idag ska jag iallafall va med super Ronja, ska bli så himla kul asså!
Har inte träffat henne på år & dar.. men vi skulle höras av när vi hade vaknat, och jag vet att ronja är iallafall bättre än va jag är på att sova länge ;)

NYÅRSLÖFTE 2012
• Att ta alla chanser du får !
• Att alltid satsa allt!
• Att hålla mig borta från godis så länge jag kan

Jag ser fram emot detta år super mycket! Ska bli najs & se vad det är för kul som händer detta år!
Och vi får hoppas på att det inte blir nån våld!
Det är iallafall tur att bajs-breivik sitter inne och att Ghadaffi (stav?) är DÖD!
:D
Så lite tryggare kan vi känna oss här på jorden!
Jag hoppas att alla ni hade en awesome nyårs natt/kväll igår!
Och att ni alla får ett fett najs 2012 år!
För det kommer jag att ha!
men gud vilken ful bild.. aja den får duga..
Gott nytt jul!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!