Godmorgon !

Vaknade typ nyss, as skönt att sova länge (a)
Idag ska jag inte göra mycket alls, ska läsa igenom teater-manuset -.- och typ städa mitt rum..
Ni vill inte se hur det ser ut i mitt rum, OMG! Men sen ska jag nog träna lite och så!
Okej, nu har jag bestämmt mig! Inget mer godis ätande inom 3 veckor! För nu är jag typ beroende av godis.. :'(
Så mitt socker beroende ska bort !!
Jag gör så här, om jag äter en ända godis innan tre veckor så ska jag göra 30 situps och 30 armhävningar!
Jag lovar!
Kommer bli mycket bloggande idag eftersom det typ inte finns nåt & göra (som är kul)
Så håll utkik !
Hejdå busfrön!♥
skitigspegel..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!