Hälsoresan

hejsan allihopa!
Blev ingen bildbomb som jga tänkte, för kameran dog och jag orkar inte krångla med det mer nu!
Nu drar jag & hanna ner och kikar på Hälsoresan med stig helmer :P
Jag borde åka på en sån hälsoresa asså, min kondition är sämst just nu!
Har inte hunnit med nån träning under lovet och mycket godis har det blivit tyvärr :/
Jag vet att jag skrev att för varje godis jag åt så skulle jag göra 30 situps & 30 armhävningar..
Och hur blev det med det nu då? :O
Jag sitter just nu och äter godis.. Jag skrinlägger det där asså, det kommer aldrig funka..
Men sen när zumban börjar igen, då jävlar ska ni få se!
haha känns lite fel att sitta och käka godis när man kollar på hälsoresan, men sowhat?
Nu gör vi så, ha en super kväll nu som jag ska ha!
Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!