Heeeeeeeeeeeej?

Rubriken talar för sig själv..
Ska packa lite tills the sleepover with my best beepie ! 
Men iaf, om ett tag kommer alicia och hennes mamma och hämtar mig.
Sen åker vi ner till alicia, och jag sover där.
Vi kommer väl mest snacka och så men kanske kikar på nån trevligt mysig film.
Ska nog ta med nån Stig-Helmer film, asså jag är typ beroende av dom :o
Sen tar jag med mig nån mysig pyjamas och mina fixar-grejer :P
Now is my life perfect! Sova över med alicia, va med henne hela dagen imorgon.
Sen börjar vi på tisdag, och jag vet.. jag är säkert den ända i hela världen som
längtar till på tisdag. men aja, ni får säga vad ni vill! Men det är dock inte själva skolan jag längtar efter utan
att få träffa alla härliga personer, fast det är ganska självklart!
Och det är så himla skönt att komma tillbaka till skolan, med ett STÄDAT skåp!
Ni skulle ha sett innnan, omg! Jag hade typ 5 mössor, 3 sjalar, och 2 jackor :o
Och så händer det att man inte hittar några pennor/sudd för att det är så stökigt..
Men jag hade typ 17 pennor och 7 sudd.. :/ men nu har jag så att hela kyrk kan låna! :P
Nu när vi börjar så har vi bild istället för musik, och hemkunskap istället för slöjd!
Ska bli riktigt najs asså, nu ska jag satsa allt! Azzum betyg ska jag ha! högsta man kan få! (A)
Det var nog det jag hade och säga, så ni får ha det så bra!
Vet inte hur det blir med bloggning nu, men jag tänker lägga all tid jag har på att chilla med alicia.
Så jag bloggar när jag får tid imorgon!
Ha det bra !
hhmm, okejdå jag bjuder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!