Honey I'm Home

Hej alla fina! Kom nyss hem från en dag med 7D & 7E i borlänge, men mest med 7D!
Awesome är rätta ordet! Super bra har den varit!
Började med att jag åkte ner till alicia typ kvart över 8, sen mötte vi Bianca och gick till stationen.
Sedan mötte vi Minna och alla andra i klassen, sen åkte vi mot borlänge med bussen.
Ja, sen gick vi genom hela borlänge typ för att komma dit, eller asså inte hela men långt!
Sen när vi var där fick vi några konstiga kakor med mosat fikon i eller nåt som luktade plast!
Usch! Sen var vi där och fick typ ställa frågor osv. Sen åkte 7E hem och vi i 7D gick till stationen och köpte godis i
pressbyrån. Sen fanns det en sån där toa som man måste betala för att gå på.. Man skulle smsa ett nummer eller
nåt och så fick man en kod tillbaka och så fick man knappa in den och gå på toa. (kostade 5 kr att smsa)
Aja, jag försökte några gånger sen tog jag den vanliga " 12345" och det var den! Så jag kom in på toan gratis
med en random kod som var rätt! Det va faktist ganska najs!
Sedan på buss resan hem blev det flumm med Minna & Bianca, omg ni vill inte veta hur mycket vi skrattade!
Åh jag älskar er tjejer (och dig med alicia även fast du inte satt med oss) ;)
Men nu har jag skrivit klart, ha det bra! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!