Mina änglar, utan er är jag inget !

Hejsan allihopa! Nu är jag lite wannabe bianca, men jag kikade på hennes blogg igår på äldre inlägg.
Och då hade hon skrivit så fina saker om sina närmsta vänner.
Och det tänker jag också göra om dom jag är med mest !
Det här är Bianca, och titta på bilden och se hur underbart vacker hon är!
Det är inte bara utsidan som är himmelskt fin utan också hennes insida!
Jag lärde känna henne riktigt bra i 4an!
Bianca, du är helt underbar! Jag kan prata om allt med dig och du förstår mig alltid!
Och jag vet att du inte sprider det jag berättar för dig, för jag kan lita på dig till 100%
Du finns alltid där och hjälpt mig upp igen när jag har halkat på livet..
Vi har inte så många minnen ihop, men ett minne har v i tillsammans och det ligger oss båda starkt kvar i själen.
Du vet vilket minne jag snackar om..
Men en sak ska du veta bianca, du är en av 3 världens bästa vänner! Jag är så stolt över att ha dig som bästa vän och alltid ha dig vid min sida!!
Tack för allt du har gjort för mig och gör än idag! Jag älskar dig!♥
Det här är Minna, och som ni kan se på denna bild så är hon oemotståndligt söt!
Jag lärde känna Minna i 4an, men vi blev riktigt bra vänner i 5an- 6an!
Jag kan snacka om precis vad som helst med dig, och du lyssnar alltid när jag vill prata.
Och jag kan lita på dig till 100% för jag vet att det jag berättar för dig, det stannar mellan oss 2.
Du finns alltid där för mig, och stöttar mig när något har hänt och förstår mig när jag pratar med dig.
Vi har inte så många minnen tillsammans, men det är lätt och fixa!
Tack för att du finns vid min sida hela tiden, och aldrig släpper taget!
Du är en av 3 världens bästa vänner, och jag är så otroligt stolt över att ha dig som bästa vän!
Tack för allt du har gjort för mig, och gör än idag!
Det betyder så mycket! Jag älskar dig Minna! ♥
Det här är Alicia, och som ni kan se är hon sjuuukt fin!
Henne har jag känt sen jag var 5/6 år. När vi va små lekte vi inte så mycket eftersom vi gick i olika klasser.
Men sen när vi kom upp i 4an så va vi mer än alla andra! Vi va varje dag & varje timme.
Sen dess  har hon alltid funnits vid min sida, och aldrig släppt taget!
Alicia är som min andra halva, utan henne känns det tomt!
Vi har sjukt många minnen tillsammans och dom ligger mig varmt om hjärtat!
Jag kan prata om precis vad som helst i hela världen som det går att prata om, och du förstår mig alltid!
Jag vet att det jag berättar för dig stannar mellan oss och jag litar på dig till 100%
Tack för allt du har gjort för mig och gör ännu, du är en av 3 världens bästa vänner & jag är sjukt stolt över att ha dig som bästa vän!
Jag älskar dig alicia!♥

Utan er är jag inget, och jag vill att ni ska veta det. Det här är ord från hjärtat & jag litar allt jag har på er!
Det finns inga i världen som är lika underbara som ni är! Jag skulle inte kunna leva utan er! Förlorar jag er förlorar jag allt! Jag älskar er mina sockertoppar! Ni är guld värda! ♥
Sen har jag såklart massa fler underbara vänner som jag älskar sjukt mycket!
Detta var dom jag är med mest!



Kommentarer
Postat av: bianca

älskar dig <3

2012-01-03 @ 19:34:43
URL: http://bbiancasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!