Sötnosar!

Hejsan alla fina läsare :*
Nu är jag glad! För  nu har mitt hjärta börjat bulta igen!
Kom nyligen hem från teatern, najs var det även om några saknades vilket inte va bra,
men det gick bra ändå. Nu snart så ska jag fixa till brun utan sol, för mina armar, och mina ben är fläckiga.
Fett störande, blir aldrig bra. Men jag ska fixa det! Tänkte ta en lång & skön dush, och bara ta det
chill denna torsdags kväll (a)
Imorgon blir det nog handboll på idrotten, har seriöst aldrig spelat det förut men nån gång lär
ju bli den första :P Hoppas iaf att det blir evighets stafett, så himla kul asså!
Imorgon kväll blir det också Etna mys med Minna & Bianca, tyvärr kunde inte alicia vara med som planderat,
men det kommer hon säkert nån annan gång :P
Jaa, mer finns det nog inte att säga, asså det är typ storm ute nu :o
Mitt hus kommer blåsa bort snart :/
Nu drar jag ner & dushar!
Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!