TACK OCH LOV !

Godmorgon!
Igår dampade bloggen, blev nåt med nåt? haha men nu funkar det igen..
Vaknade för fem minuter sen, så jag måste skybda mig lite men egentligen har jag inte försovit mig, för jag har jätte lång tid kvar till skolan börjar. Men jag ska möta mina busungar innan först. Idag har vi skridskor, ska väl bli ganska roligt men jag tycker själv att A-hall är mycket roligare! Menmen, nu är det skridskor och det är ju rätt kul så det är bara att KÖTTA ! Hehe, nu ska ni få återgå till ert och jag till mitt! Det är superkallt ute idag så jag kör med långkallingar! Haha ohja! Ha det gulligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!