Lucky like a sun!

Hej alla läsare!
Denna dag har varit redigt bra!
Så jäkla bra asså går typ inte att beskriva!
I have my good life back! Inte för att jag har haft det dåligt innan eller så men
nu har mitt liv liksom startat på ett annat sätt!
Idag på idrotten hade vi Volleyboll, om det stavas så?
Men det gick himla bra asså!
Jag blev i lag med Johan, Zakka, och Anton!
Vi vann alla matcherna vi spelade idag (2st)
Det var jätte roligt verkligen as najs! Speciellt när vinnarkänslan kommer fram!
Redigt bra kämpat killar, vi ägde sönder ! ;*
Sen på matten fick vi tillbaka våra gamla prov, jodå det gick väl bra!
Nöjd är jag iallafall! :P
Men jag kan säga en sak, att nu är mitt självförtroende på topp!
Om cirka två timmar ska jag möta minna och bianca och äta keeeebaaaab!
Så jäkla kul ska det bli! Ska äntligen få prata ut om allt, synd är det verkligen att lischan inte kunde va med! :'(
Men det blir nog kul ändå!
Nu drar jag ner på stan och fixar lite smått!
Ha det underbart, som jag har det och kommer fortsätta ha!
Already upload on facebook, men det gör inget! Här är mina brudar!
Och alicia, fast hon inte är med på bilden :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!