7D

Seriöst ni är världens bästa klass, det h är inlägget kan låta hur töntigt som helst. Men detta är ord från hjärtat.
Vi kom från olika skolor och möttes på mitten och blev 7D.
Ni anar inte hur död jag kommer vara i 9an när jag måste lämna er, det kommer bli svårt!
Ända sen jag började med er i 7D har jag trivts riktigt bra och det bästa är att från kyrk fick jag med mig Alicia,
Bianca & Minna. Utan er i allt detta skulle inte gå så bra, sen träffade jag massa andra kompisar och kom dom närmre och närmre. Nu känner jag er som mina bro's och det känns bra i min själ när jag får gå i världens bästa klass. Vi har många minnen tillsammans och jag vill bara säga till er att ni betyder.
All kärlek till er, kommer sakna er sjukt mycket under sommaren!


Bianca
Minna
Alicia
Jag
Johan
Joel
Oskar
Aya
Nellie
Josefine
Tintin
Malin
Anton
Behnam
Frida
Jonathan
Fabian
Pontus
Ronja

peace♥




Kommentarer
Postat av: minnanas

jag kommer sakna er så mycket under sommarn så det gör ont! älskar er! <3

2012-06-07 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!