skolavslutning

Jag kommer verkligen sakna alla i min klass, alltså att gå i 7an har varit det bästa i mitt liv!
Jag har fått så många nya vänner! Ska ändå bli skönt med sommarlov, men jag bär med mig detta som ett minne
i mitt liv. Idag ska jag, Bianca & Alicia sjunga på skolavslutningen, ska bli så sjukt roligt! Btw, igår efter skolan så gick jag, Alicia & Bianca hem till Alicia och åt lunch, sen övade vi lite på sången sen gick vi till aveny och övade inför imorgon. Gick super bra, och ska bli jätte roligt! Lägger upp bild senare på mig hur jag blev.
image description



Kommentarer
Postat av: astrid :D

ni sjöng jättefint!! ;3

Svar: Åh tack så mycket, va snällt av dig! :-D
Kajsa

2012-06-14 @ 13:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!