10 SANNINGAR OM MIG

  • Ibland bara hatar jag helger och lov!
  • Jag lägger ifrån mig min mobil hela tiden.
  • Jag har brutit sönder skalet på min mobil.
  • Det här är typ mitt första seriösa förhållande (sent jag vet)
  • Jag är socker beroende :o
  • Jag hatar när "vänner" blockar på facebook av en otroligt dålig anledning!
  • Att förlora vänner är det värsta som finns!!
  • Jag älskar verkligen akon, han är så jäkla bra!
  • Jag går upp 05.39 istället för 05.40 (jag vet det är väldigt tidigt)
  • Jag har världens bästa vänner!
Hmm, ja lite tråkiga sanningar kanske, men jag ville bara att bloggen skulle bli lite roligare ;)
Den blev säkert inge roligare ändå, men aja. Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!