ALICIA

Du är bäst, jag saknar dig redan efter bara en dag utan dig, och en dag utan dig är en dag för mycket!
Du är den vännen/människan jag känner bäst, vi vet allt om varnadra och du är precis som en syster för mig!
Vi är lika, men ändå så olika och det kanske är så det ska vara för att vi ska kunna pusslas ihop.
För två likadana pusselbitar kan inte sitta ihop, men två olika kan pusslas ihop.
VI har tusentusen minnen tillsammans, men det kommer bli så många mer! 
Skulle inte gå att leva ett liv utan dig så är det bara, även om vi bråkar så skulle jag göra vad som helst för att aldrig förlora dig! Jag älskar dig otroligt mycket ska du veta, du är världens bästa Alicia!
Det jag vill helst nu är att se dig, prata med dig och få en kramis av dig!
I love you!
snygga brudar från i sommras, jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Alicia

Naaaw, älskling! Jag älskar dig så himla mycket, du är bäst!!! Fy vilken bild, haha <33333

2012-03-29 @ 06:49:33
URL: http://aliiciahillerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!