FILM TIME

Ska nu ner och kika på film med syrran min.
Blev ingen zumba idag med bianca, för bianca fick hinder eller vad man säger och då ville inte jag gå själv ;)
Så jag körde zumba själv hemma med musik, och nu kom jag just från duschen!
Skön känsla efter träningen! Behövde det eftersom imorgon är det ju bad, hhm, har säkert inte blivit nån skillnad.. men sowhat, alltid bra med träning!
Lite bilder från dagen!
Jag har världens bästa vänner i hela världen!!
Jag älskar er!!
åhh jag älskar den här bilden!! hon är så otroligt fin och söt på den! ellerhur?
Ha det bra allihopa!



Kommentarer
Postat av: Alicia

Dagen har vart bäst, älskar er så sjukt mycket tjejer!! Ni är bäst!!! Hahah fy vad tjock jag såg ut på bilden på oss!! Naaw Bianca är superfin! Puss! <3

2012-03-05 @ 21:56:21
URL: http://aliiciahillerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!