FÖRBEREDA ÄR BARA FÖRNAMNET

Nu ska jag förbereda otroligt mycket!
Jag ska leta ut snygga dans kläder till imorgon och så ska jag duscha, träna lite dans, och leta kläder som jag ska ha imorgon! Alltså det ska bli så jädrans roligt!!!!! Är fett grymt taggad!!!!
Vi börjar med att mötas vid sporthallen halv 9, sen går vi igenom allt och sen kommer 7A och vi kör zumba med dom. Sen blir det en kort paus och sen fortsätter vi med 71, (7D och några från 7F)
Ska bli så otroligt roligt verkligen!!

Ni är mina änglar, ni är mina färger när allt är grått
Ni är mitt solsken när det regnar
Ni är mitt skratt när jag har tråkigt
Ni är mina bästa vänner någonsin
Kortfattat är ni mitt allt, jag älskar er så otroligt mycket!!
Utan er är jag inget!
syskonkärlek♥



Kommentarer
Postat av: minnnaaaafadfathyeahf

fyhelsikke vilken ful bild på mig!

dsm älskling <3

2012-03-08 @ 19:14:34
Postat av: bianca

älskar er mina fina pigor! <3

2012-03-08 @ 19:20:19
URL: http://biancasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!