FUCK THAT FEELING

Kom hem för ett tag sen, sen dess har jag ätit lite mellanmål och setat här vid datorn..
Har inget bättre för mig, vill bara att Anton ska logga in på facebook!!
Suger åsna att min mobil är sönder!!! Fuck that shit!!
Imorse på spanskan grät jag och alicia nästan hela letionen, vi lyssnade på "Jag saknar dig låtarna, ni vet låtarna från filmen" Åh, vi blev så berörda asså, jäklar vad jag grät!!!!
Men det är för att jag är så glad över att jag har Alicia, och om jag skulle förlora henne, fyfasen!!
Skulle inte gå att leva ett liv utan henne, bokstavligen!!
Jag älskar dig!!!♥
Nu ska jag göra spanska läxan, (kommer inte göra det direkt) men iallafall :P
hahaha åh fan jag älskar detta!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!