FULLT UPP

Idag har jag verkligen fullt upp, kl 10 ska jag ner på teater genrep för på onsdag ska vi visa upp det :O
Är sjukt nervös!!!! Men det brukar ju gå bra, så då gör det säkert det nu också.
Senare ikväll mellan kl 6-7 kommer Minna, Bianca och Alicia och vi ska ha brud-kväll!!
Det är min tur att bjuda på middag, så jag har några plander på vad jag ska bjuda på..
Jo jag har redan bestämt, okej nu avslöjar jag..
Förrätt : Liten baguette och nått mer som jag ska komma på ;)
Varmrätt : Fläskfilé med potatisgratäng och lite grönt! (kankse nån sås om jag hinner)
Efterrätt: Cholkladpudding med grädde :D
Så ser middagen ut, sen ska vi mysa framför melodifestivalenfinalen!!
'
Kommer alltid älska den här bilden, den är så söti!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!