PRIMA TEATRA!

Har varit på teater hela dagen, och jodå det gick prima! Speciellt nu sista föreställningen!
Dagen har varit bra, först hade vi en föreställning.. asså kyrk`? har ni ingen humor eller??
Dom skrattade ju inte.. -.- Men shit the same, det gick väl bra ändå! Sen gick jag och Lahti och åt på Fontana, men min kebab blev förstörd med den där jäklarns vitlökssåsen! Men jaja, sen blev det nästa föreställning, gick mycket bättre än den första! Dom garvade iallafall! Sen hade vi typ 3 timmar ledigt, så jag och kajsa gick först hem till henne och typ va på datorn en liten stund. Sen mötte vi hennes pappa och fikade. Sen körde vi sista föreställningen!! Alicia kommer nog ladda upp bilder från teatern, men jag varnar er att jag ser ut som en drogad drog!!
Kärlek♥
ursäkta min röv, men älskar verkligen dom här byxorna!!



Kommentarer
Postat av: bianca

vad söt du var på bilderna baby ;) <3

2012-03-14 @ 20:30:16
URL: http://biancasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!