THURSDAY MORNING

Är ensam vaken nu, ingen skillnad från vad jag alltid är men nu chillar jag med musik iallafall :P
Och fixar mig osv, sen ska jag ner till alicia och sedan till och möta bianca sen to the school.
Jag har fått ett ryck, jag har börjat lyssna på high school musical låtar på spotify-sonos.
Sonos är en "baslåda" haha, nej men typ en högtalare, och jag kan styra med min mobil vad jag ska lyssna på, och med datorn om jag vill det. Den är fett jäkla bra alltså, det är VERKLIGEN värt varenda krona!!
Jag rekomenderar den starkt!! Det är awesome bra ljud i den!!
Nu ska jag fortsätta hitta kläder, sminka mig, sedan ner och käka frulle sen drar jag iväg till alicia.
Ha det bra! 
Ciao!
minnen från *******tiden.. ;)



Kommentarer
Postat av: Alicia

Hahahahhaah ;)

2012-03-08 @ 17:14:15
URL: http://aliiciahillerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!