TRÄNINGSVÄRK EFTER SIMMNING?

Ja det stämmer tyvärr, mina ben värker för att jag simmade igår?
Seriöst, vad är jag för en otränad människa? Jag får verkligen alltid träningsverk för våra idrottslektioner!?
OTRÄNAD.SE

Fast jag var dock nyss på träning? På zumba, med Alicia och Lahti, gick sedan hem med Kajsa.
Idag på lunch rasten tränade jag, minna, bianca och alicia på danserna tills på fredag.
Alltså åh jag är så stolt över oss!! Det går så bra, och vi alla 4 är grymt taggade till dubbel-idrottslektion på fredag!
Det är verkligen grymt roligt att leda en idrottslektion!!
mina fina bästa kompisar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!