SVAR PÅ TAL

Annalinniesen om FRÅGESTUND:
Skulle du tycka det var pinigt om du ramlade i en mataffärs kö?
Gillar du reklam? 
Favorit godis?
Film/serier
Bästa egenskapen med dig själv som du tycker? 
bil/tåg/buss eller taxi?

Sees! <3
Svar:
1. Ja, usch ja! Skulle vara ännu mer pinsamt om det stog några killar från 7an där :o
2. Hmm, ne. Bara ICA !
3. Surisar, choklad typ.
4. Solsidan (fast det inte går nu) Twilight, High school musical :o
5. Glad, skrattig, posettiv ;)
6. T Å G ! :D /Tack för att du kommenterade!
en kompis i säter. om FRÅGESTUND:
är du oskuld
har du hånglat
vad använder du för hårprodukter
hur blev du och anton ihop, genom intenet,sms,samtal,i din skola
skulle du kunna hångla med han på din skola?

Skulle du vara snäll och svara på dessa frågor

Svar:
1 Ja.
2. hhmm, nee :0
3. ja schampoo och så, men typ värmeskydd ibland vax och glansspray.
4. Ja, typ lite av allt det där ;)
5. Ja, om inte alla tjatar hela tiden :O
Tack för att du kommenterade!!
vet inte vad jag heter ett stort problem vettuuu om FRÅGESTUND:
tycker du att du är fin?
hund eller katt?
en kompis som är allt du önskar men ful som helvete 
eller en kompis som är allt och otrolig fin och ingen att skämas över ?

Svar:
1. hhmm, jag vill inte va ego!
2 Hund
3 Jag har ingen kompis som är ful som helvete så. mina vänner är otroligt vackra och är allt man kan önska sig,
verkligen inget att skämmas över!

minnnnnnnaså0ufbsdg om FRÅGESTUND:
vitt/svart
soligt/regnigt
fredag/lördag
chips/ läsk

vad heter du i mellannamn?
cyklar du helst eller går helst till skolan?
ljust eller mörkt?
bärbar eller stationär?
facebook eller blogg.se?
vad är det ABSOLUT pinsammaste du har gjort i ditt liv?haha!

Svar:
1 åh båda!!
2 sol!! men jag älskar när det åskar och blixtrar!!
3 läsk!!
4 Birgitta Linnéa....
5 Cyklar om jag slapp svampen :o
6 ljust, men också mörkt
7 bärbar!
8 sorry bloggis, tror nog facebook
9 när jag var 9 år eller nåt, och satt i samlingen på morgonen och på väggen så satt det massor av krokar
med nå alfabets grej.. och då när jag skulle sätta mig ner, så glider jag rumpan mot kroken och då spricker
byxorna OCH trosorna, och våran lärare bad mig att vända mig om.. så jag fick visa rumpan för hela klassen :'(

Tack för att du kommenterade!!

Anonym om FRÅGESTUND:
ojskrev fel hhii! menar har du pussat nån av dina kompisar! :D

Svar: Ja, det har jag :-*

bianca om FRÅGESTUND:
vad är det du absolut inte äter?
bästa film?
fisk eller badkruka?
sommmarplaner?
stjärntecken?
pizza eller hamburgare?
vild utekväll eller romantisk hemmakväll?
dag, kväll eller natt?
har du nån av dina kompisar?
senaste låt du lyssnade på?
vilka piercingar ska du ha eller har du?
vilka ¨kända¨ bloggar följer du?

Och sista frågan.

Vad går du in på först när du startar datorn?

hihi puss på dig pigan<3

Svar:
1 surströmming!!!
2 high school musical :0 och twilight!!
3 fisk ofc!!
4 chilla, bada sola med mina vänner!
5 skytt'N
6 pizza i think
7 romantisk hemmakväll! :*
8 dag och kväll!
9 fattade inte frågan ;)
10 i'm not ready to make nice, just nu :0
11 jag har inga ännu, men jag SKA pierca mig i naveln så är det bara!!
12 FACEBOOK!!

minnnnnnni om FRÅGESTUND:
Godis\glass
<3
Godis :P <3

Tack så mycket till alla er som har frågat, hoppas ni fick svar på era frågor!!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!