Aj

Att jag alltid ska lyckas ramla på cykeln, och den här gången drog jag med Anton så han också ramlade!
Vi var påväg hem från sörvik och då höll jag i Antons arm när vi cyklade sen typ tappade jag balansen och svängde till lite sen tappade båda vi balansen helt och jag skrapade upp mig men Anton klarade sig som tur va! Jag skrapade upp knät och armbågen igenom jackan och den andra tröjan! Just sayin' Vilken tur att jag hade hjälm på mig! Det må vara jävligt fult men hällre att jag är lite ful ibland än att jag förlorar mitt liv! Varning för känsliga bilder, jag bjuder!




Kommentarer
Postat av: bianca

vilken tur att du lever! <3

2012-05-12 @ 20:54:38
URL: http://biancasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!