Fucking snö

Godmorgon! Drar upp rullgardinen och ser all fucking snö!
Hm, när fasen tänker sommarn komma på riktigt!?
Nu blilr jag riktigt trött på vädret!
Aja, idag har vi vanliga lektioner och så vidare.
Men jag ska ner till Alicia snart och äta frulle, kommer bli super gott!
Jag kommer få lantbröd! :D
Det är super gott, jag rekomenderar det verkligen!
Idag efter skolan har jag ingen aning vad jag ska göra men jag bestämmer
mig för att övertala Alicia att följa med mig hem.
Föresten så vill jag att ni kommenterar nåt förslag om vad jag kan blogga lite om,
jag vet att ungefär 90% av mina läsare kommer dissa detta, men stå för ditt förslag!
Skulle bli super glad då! Känns som om jag endast skriver om min vardag!
Ska inte göra det lika mycket nu!
Kramis!

Min bästa kompis!
Ialla lägen, finns ingen i hela världen som jag känner bättre än dig!
Det går inte att va sur på dig i mer än en dag!
Omöjligt! Om jag skulle förlora dig på nåt vis, skulle världen rasa!
Skulle GÅ att leva men det skulle göra så otroligt sjukt jävla ont!
Är inte värt att leva ett liv med sån smärta!
Älskar dig till döden!



Kommentarer
Postat av: Alicia

Aaaww, detsamma älskiini!!

2012-05-04 @ 06:52:59
URL: http://aliiciahillerstrom.blogg.se/
Postat av: bianca

du kan blogga om dina intressen nån gångl Kanske videoblogga? vem vet? ;) <3

2012-05-04 @ 17:22:42
URL: http://biancasvenssons.blogg.se/
Postat av: Ida

Lite bilder som hänt under din dag ,

hiss & diss

osv :) <3

2012-05-04 @ 20:47:23
URL: http://idastjerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!