Hemma

Idag tog jag och alicia och hennes pappa en sväng till kupolen, jag köpte ett par vita pärl-örhängen.
Lika som jag köpte förut, men om ni inte vet hur dom ser ut så är det inga speciella utan dom ser ut som vanligt.
Ja, nu har vi ju haft en redigt lång helg och det gillas! Men det ska ändå bli lite skönt att komma tillbaka till skolan!
Saknar alla typ. Men imorgon efter skolan så ska jag först va med Alicia sen ska jag ut till sörvik och hitta på nåt med Anton och Johan ♥ Så det blir roligt, ja justja imorgon har vi typ friluftsdag och 7D och 7B ska åka till hagge
golfbana och lära oss golf.... Får se hur det går, men det är roligt när man är med sin klass!
haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!